
1
Program lojalnościowy skylighting.pl jest przeznaczony dla klientów sklepu internetowego, a opiera się na sprzedaży premiowej, w ramach której zarejestrowanym klientom przyznawane są punkty za zakupione towary.
2
Organizatorem Programu lojalnościowego skylighting.pl jest Filferro Lighting s.r.o Varšavská 253/9a Hulváky, 709 00 Ostrava, Czechy
Warunkiem wystarczającym do uczestnictwa w Programie Lojalnościowym jest rejestracja i dokonanie zakupów w sklepie internetowym znajdującym się pod adresem: www.skylighting.pl. Użytkownicy posiadający indywidualnie uzgodnione rabaty mogą wybrać czy przystąpić do programu i utracić rabaty czy pozostać na dotychczasowych zasadach rabatowych.
4
Uczestnik Programu lojalnościowego skylighting.pl otrzymuje 10 punktów za każde 100 zł wydane w sklepie internetowym. Punkty naliczane są od zaokrąglonej do najbliższej wartości całkowitej wartości towarów (do 1 zł) pomniejszonej o ewentualne rabaty. Punkty raz zdobyte nie będą odbierane. Wyjątkiem jest zwrot towaru bez podania przyczyny.
5
Punkty można też zdobywać za inne czynności, np. recenzowanie produktów. O możliwości zdobycia punktów za określoną czynność użytkownik jest informowany przez aplikację sklepu internetowego.
6
Organizator może zwiększyć lub zmniejszyć ilość punktów otrzymywaną za zakup określonych produktów.
7
Punkty uzyskane w programie lojalnościowym skylighting.pl można wymienić na produkty producenta SkyLighting, np. lampy, żyrandole, lampki nocne, przewód w oplocie itd.
Do bieżącego zamówienia nie można wymienić na rabat punktów uzyskanych za to zamówienie.
8
Punkty można wykorzystywać jedynie na zakupy w sklepie www.skylighting.pl; punktów nie można wymieniać na gotówkę.
9
Punkty zdobyte w programie lojalnościowym skylighting.pl nie tracą ważności przy kolejnych zakupach.
10
Uczestnik może sprawdzić aktualnie zgromadzoną ilość punktów logując się na stronie www.skylighting.pl, w zakładce "Moje Konto".
Uczestnik może wymienić punkty na towary na stronie www.skylighting.pl, podczas składania zamówienia w sklepie internetowym.
11
Dla bieżącego zamówienia użytkownik nie może uzyskać rabatu z punktów lojalnościowych jeśli wcześniej skorzystał z bonu rabatowego.
12
Użytkownik ma wszelkie prawa wynikające z ogólnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności prawa wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych (m.in. podgląd/edycja/usunięcie swoich danych osobowych z bazy danych). Szczegółowo jest to opisane w regulaminie sklepu stanowiącym integralną cześć niniejszych zasad.